2.9.11

Brana Delacompra

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Les Voyageurs [Les Ogres de Barback]
Partides analògiques: Endeavor, Meuterer
Cojón de sastre: IPAC2011



Una cosa: si aneu al Mercadona i mig ompliu el carro[mato] de productes i en acabant aneu a la caixa i després de passar-vos-els tots per la maquineta que fa bip el xic vos diu que en són tretze i escaig i li doneu cinquanta en bitllet i vos torna cinquanta-sis i cèntims i aleshores no només vos ha eixit la jugada de bades sinó que encara heu guanyat uns bons calés i penseu que d'haver-ho sabut haguéreu fet la compra més gran mai narrada no se vos ocórrega assumir que si el caixer esta vegada encertara les tornes podríeu dir-li impunement que en un univers paral·lel no m'estàs cobrant. D'això res.

Però ni de prop, eh?


Vaig vore tard que s'havia equivocat i no estic cent per cent segur, sinó parauleta del niño jesús que els haguera tornat. Búsquenme en Donostia, IPAC2011. Salut i catxap!

3 comentaris:

namaskar ha dit...

Fill meu estàs un poc boig, potser m'he quedat curt anem a deixar-ho en boig, bo arredonirem i ho deixarem en COM UNA CABRA.

namaskar ha dit...

Fill meu estàs un poc boig, potser m'he quedat curt anem a deixar-ho en boig, bo arredonirem i ho deixarem en COM UNA CABRA.

Denkersaugetier ha dit...

Beeee.