4.2.11

Apunts sobre hàbits alimenticis i higiènics del Japó actual [Tsukuba]

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Algo de mi [Amina]
Cel·luloide fresc: Pa negre, Fuera de carta + The social network [A380 version], 50 hombres muertos, Los años desnudos, Buried
Cojón de sastre: Tessenjutsu


Soy un chino capuchino mandarín de la era verdadera del Japón i vos vinc a mostrar fotos fetes amb un telèfon [l'eina despullada de la seua funció, ahimè!] amb l'única finalitat de dir-vos que ja torne a estar ací i que vaig a un film per dia, mira si tinc marxa [marxa en el sentit de feina, molt de senyor major]. Però ho vaig a camuflar tot d'estudi sobre hàbits i no sé què: no se cregueu rés, que internet només diu que mentides.

03022011752

Una bona ramenà i uns gyoza són la millor benvinguda al País Valencià dels Orients [El sol tamé así dora els camps d'arròç y la dolsor de les taronches plena de llum hasta a on alcansa la vista]. Això sí, amb l'alga nori jo me torque el cul. Va, home!

04022011758

Esta va d'hàbits higiènics [el patró és senzill: se va intercalant higiene i alimentació. Quan ho capteu ja s'ha acabat]. La moralitat de la foto és que Tokyo és una de les ciutats més netes del món perquè tota la merda la tenen dins casa. A la imatge una paperera qualsevol amb merda resseca des que la conec. I ja hi tenim confiança esta i jo.

04022011755

Ampolleta plàstica de Fanta Snow Squash amb forma de poció màgica que et dóna força per a sobreviure als trolls i als encanteris que tens en el cap si eres japonès [escribia muy fuerte, se le notaba muy antisemita ese día]. Mola, eh? Doncs està un seixanta-sis percent de bona que lo que mola [era de los que ven la pócima medio vacía].

04022011756

Sabó dels banys del KEK [Ko Enerugi Kasokuki Kenkyu Kiko, un dels acceleradors més importants de la era verdadera del Japón actual]
. Como tas quedao?

04022011754

Sí senyor. Per 220 yens te pots fer amb un sandvitx de freses amb, supose, nata. Jo ja no sé què dir. Jo, quan me pregunten, no sé de veres què dir. Me pregunten si estan normals. Jo què vos puc dir señormío! Hay que entenderlos que son sus costumbres i cascú és cascú i tot allò però, home, dic jo que caldrà tindre un nord, no? [Hui m'ha pillat sense menuts però demà me'l demane].

04022011759

L'últim hàbit higiènic i s'acaba açò i no me vaig ni a acomiadar [no em tingueu en compte esta entrada al judici final]. El tema: un còmic explícit a les estanteries de la sala de control d'un feix d'electrons a un-punt-tres-GeV. Si sou d'Alcoi crideu amb mi: La puuuuta!


Ale. Salut i Tsukuba!