18.10.10

Taifa [descriure un tresor, dos]

A la pelu m'han dit: 'No es por los tres euros ¿eh?, pero yo esas escaleras no las subo' [Jubilada assenyalant els 12 escalons que pugen a La Cartuja]
A la pelu m'han dit: 'Los monjes cartujos se dedicaban a orar por los pecados del Mundo y a cuidar su huertecito' [Guia turística extremista equidistante]
A la pelu m'han dit: 'Que la cruz del infiel borrará la luna, que la tarde que miras es la última' [Alhambra, J.L.B.]




16102010591

Al·legoria del tresor andalusí que connecta esta entrada morfològicament típica de viatge i fotos-record amb la sèrie Descriure un tresor. Paral·leles creuades. Metablog.


16102010564

Esta és l'Olympus Pen Electric Eye 3 familiar rescatada del calaix i que tira a half frame i va carregada amb pel·lícula de diapos per a revelat creuat si trobe qui m'ho faça barat. I és el motiu de la foto. El xic i la fotògrafa som ella i jo a Granada on anàrem last weekend i quedàrem fascinats. Reconquerits. I és, in-xa-Al·lah, el motiu del post.


Granada, lector, visite Granada. Beba Coca-Cola. Ale. Salut i tapes!

4 comentaris:

La Cabaretera de San Petersburgo ha dit...

Per haver estat tanta estona a la pelu no t'han fet cap meravella, jejeje.

Granada és realment un tresor andalusí!! A gaudir!!

La Cabaretera de San Petersburgo ha dit...

Per cert, amb eixa càmera eres más moderno que los modernos de las cámaras modernas...

Denkersaugetier ha dit...

Lo de la pelu és problema de matèria prima. D'on no hi ha no es pot treure.

Lo de la càmera és interessant però té poc de modernor. Hi ha un post explicatiu esperant que no sé si vorà la llum. És una càmera normal que estava per un calaix de ma casa i té alguna triquinyuela per a gastar-la. El resum molt resumit és que fer-les en analògic és la única manera d'obligar-se a revelar-les, o siga la única manera d'assegurar-se que, quan el món perda les càmeres o les targetes de memòria i els cd's se'ls menge el fong i canvien el format de les imatges i no sàpigues com trobar un lector de les antigues i totes les fotos del món del 2000 ençà es perden, aleshores JO I NOMÉS JO tindré fotos d'estos darrers anys. YO Y ELLOS, LOS MODERNOS! [però els modernos tindran fotos de pollaes que ningú voldrà vore i jo tindré fotos de turista per a ensenyar als meus néts, que de nets no tindran res perquè seran uns cotxinos com el seu iaio]

La Cabaretera de San Petersburgo ha dit...

Jajajaja, si et sentiren els "modernos" crearies tendència. A revelar!! [i a rebel.lar-se]