28.9.10

Autòlisi

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Carbon Glacier [Laura Veirs]
Cel·luloide fresc: Los pilares de la tierra [la serie]
Cojón de sastre: Periclave


Hola, em dic Nosecom i estic malalt. He posat càmeres a ma casa i ja està comprovat. Se coneix que de nit i sonàmbul [és això traïdoria?] em sabotege. He fet compres massives de productes il·legals frontera ençà [certs medicaments, animals exòtics a granel i crec recordar quelcom de radiactiu]. He donat diners, molts diners, a ong's que no existeixen, a fraus ja denunciats, a correus electrònics de Kenya disposats a compartir grans herències en un angles pèssim. M'he afiliat a partits polítics de l'estranger, alguns extremistes i els més: avorrits. He insultat els lectors del meu blog personal [anomenats impúnement cabrons], pertanc a Greenpeace i a altres associacions de publicitat de bústia fàcil, tal volta sóc francmaçó [no n'estic cert, és secret] i tinc un esboç de tatuatge al llom, puix es tarda més d'una nit en acabar-lo, que resa 'pilil' i s'intuïx un futur penis tribal. Hui he rebut un joc de carmanyoles probablement adquirit telefònicament, s'adjunta rebut de pagament.

Hola, em dic Nosecom, sóc autoagressiu amb nocturnitat i vaig començar a desconfiar-me quan m'arribà a casa un exemplar del Família Cristiana. I jo sóc fadrí.

I ateu.


Don col mai neim, arejando. No pararà el arejando ixe, no. Fernando fernando. Colló, en lo que mola Llanstphan Hill de Tim Hollier i tot cristus en roberto arejando. Ale. Salut i verdura biològica del Terra!