21.9.10

Abyegto ['till dawn]

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Introversiones [Celtas Cortos :S]
Cel·luloide fresc: Prince of Persia :S
Cojón de sastre: Redscale


Ara vull parlar, cabró [anomenar cabró al lector, insultar-lo greument sense esperar conseqüències en un crit de confiança de dos gossos olorant-se el cul], vull parlar d'un personatge fictici i de sa premissa: Dóna o home que ho pren tot literalment, al peu de la lletra, si fos que la lletra tinguériva peus. Esta creació abominable no pot mantindre una conversa: que li dius ei no saps el que m'ha passat te contesta no ho sé òbviament. Que li dius hi havia un fum de gent te qüestiona la matèria viva. Que el futur està molt negre, ell la llum solar. Que hi havia quatre gats, ell si cap persona. La ironia o la metàfora li són transparents. Només la raó no ho és. Només l'aferrar-se als engranatges o al fuet Tarradellas o als gnòmons o al pis fred si duu els peus nus però, jo que sé!, d'empatia ni un gra, de l'atmosfera ni pruna, només els eixos referencials. Vull parlar del que serà anomenat Abjecte, que mamprengué a punyades amb un escolà fariseu i hipòcrita que perjurava que l'experiència cristiana era increïble.

I ja no vull més parlar d'ell. Abjecte delenda est, cabró.


I el jorn del meu natalici... vaga contra el govern o vaga contra la vaga convocada per la màfia/sindicats? Hi pot haver més raons per a quedar-se a casa activament? Sí. Red Cliff, Vals con Bashir i Cuentos de la luna pálida de agosto per a vore. Algú amb un poc de seny que me diga què hauria de fer? I sí, els Celtas Cortos ja estan massa majors, però qui no ho està? Ale. Salut i Misteleta O'moscatell!

2 comentaris:

La Cabaretera de San Petersburgo ha dit...

Jo en conec a un d'eixos i resulta que és psiquiatra, imagina't quan algú li diu: "és avui em sent una merda"... deu diagnosticar més bojos dels que hi ha...

De tota manera, crec jo, no és més racional no entendre la ironia, simplement és... menys desenvolupat [a nivell de llenguatge] ;-)

El final del post és genial, jajaja, increïble!

Denkersaugetier ha dit...

D'acord amb lo del desenvolupament del llenguatge. [En realitat tot el post és una excusa per a anomenar cabró al lector].

I l'acudit del títol què?

Se vemos mañana en la sena.