30.5.10

京都 [Kyoto]

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Canto dei Sanfedisti [Ri Briganti Band]
Cel·luloide fresc: Desierto Sur, Baaría
Cojón de sastre: ThEnFo


Recull aleatòri de fotos seleccionades de la setmana passada a Kyoto. Es pot seguir l'ordre de publicació o bé el que l'autor proposa, a saber 3, 4, 7, 1, 5, 2, 9, 8, 10, 6. No canvia res, però si Cortázar ho feia per què jo no he de poder? [Sí amics, eixe és el rotllo que porte hui.]

24052010258

Açò que pareix la primera fase d'un shoot'em up selvàtic és Kokusaikaikan, el centre de conferències de la ciutat on entre altres coses va ser signat el Protocol de Kyoto, eixe que diu que hi ha que reciclar però que anar amb transport públic és de mariquites. O de comunistes.

24052010264

Plus de lo mateix amb els núvols entre les muntanyes, un poc tropical tot. Trobe que l'edifici és un bon exercici d'emulació de l'arquitectura antiga sense haver de caure en l'escultura.

29052010279

Ea el projete d'XFEL que tenen a Spring8. La fuga ja intueix els centenars de metres d'RF cavities i onduladors que el composen. Fiu fiu, el futuro. A la foto, en primer pla, un pre-buncher.

DSC_0123

Triangle impossible al metro. No annuncia res. Cap kanji que descifrar. Què extrany! Qualque secta? Per a mi el punctum és l'assimetria respecte al quadre blau. ... Heu caigut en la broma! És una foto a un triangle normal a la que he passat el filtre Escheritzar. ... Heu caigut doble! Broma de segon ordre! Sóc la bomba! ... Pum!

DSC_0126

Açò és el Golden Pavillon i si no fóra perquè podeu trobar la taca del meu sensor no la diferenciarieu d'una postal [si sabeu on heu de buscar-la]. Algun must havia de penjar, no? Taca, Ítaca en el mar de píxels, amiga, m'acompanyes allà on vaig. Qui te creà? Cuèlebre! Omnipresència!

DSC_0158

La gràcia eres la textura. El cartell? No sé: un concert, un avís de desratització, un curs de japonès, un congrés de tipografia.

DSC_0164mod

Ara va de bò. Estic content d'aquesta aixina que no vaig a cagar-la amb un comentari de puta merda que vessa pus mi-cuit i semilles de soia fermentades. Està retallada i queda menuda: versió gran.

DSC_0188 mod

Al Japó tot allò menudet que corre amb una massa groga a la part de dalt és un escolar. Alguna maldat haurà fet! I a les zones turístiques tota dona vestida tradicional és una turista disfressada que acaba de llogar el kimono. Desgarbà!

DSC_0195

Altra igual. La Taca del meu sensor [ara ja mot propi] ix molt afavorida amb aquest fons. Una bonica postal.

DSC_0214

Final més zen no podia haver. I aprofitant allà va un koan no estàndar, una perla de collita propia: Ña dos tipos de cada cosa, els que algo sí i els que no. Què en penseu? Satoris a vous!


Ja vos havia avisat a l'inici del palo que anava a anar. M'he enrecordat d'açò [ai! saber en aquell moment que hi vindria a l'illa del sake! I les cursilades que escrivia!] Ale my friends, a seguir remant! Salut i udon amb tempura en plats separats!