16.5.10

Guaita Sagunt

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Cant al Ras de Massalfassar
Cel·luloide fresc: Brothers + En tierra hostil, Am Ende kommen Touristen, Nanking, Nanking [Ciudad de vida y muerte], Once
Cojón de sastre: Cdc


16052010243

Des de Pinedo de l'Horta, prenent la del nord que circula dins la que fou Balansiya i Benimaclet i costeja el mar anomenat Balear, deixant passats els camps de xufa, el Castell de la Patà del Puig i el Monestir d'aital població i apeuant-se al terme d'Albalat de Morvedre, que és dit Dels Tarongers, el viatger troba el pic Garbí, mola on caldrà pujar-se per senders d'increíble mediterrània ajudant-se amb cadenes si s'escau certa verticalitat.



Ací els participants en plena acció. Arr! M'acabe d'enterar de que a mi també m'afecta la baixada del 5%. Ale. Son divendres venent : Osaka, Kyoto, Tokyo, Osaka per a tres setmanes. Salut i atra vegà xixi!

2 comentaris:

La xica que va fugir a Reykjavík ha dit...

Estàs fet un aventurero de lo més autócton!!

Lo del 5%, ja saps...cuantos más seamos...menys ens paguen

i a seguir vivint, oiga!

Denkersaugetier ha dit...

yeah! Annapurna, a mi!

Lo del 5%, jo, que mai he sigut massa d'este món ni entenc com funciona estic a mig camí entre el 'de sobte m'estan furtant diners, a mi que no especule' i el 'qui cony i en base a què havien decidit abans que em pagaren un 5% més?'

Y en esas estamos i a seguir vivint!

:)