21.3.10

Porto + Galiza

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Dès que le vent soufflera [Renaud]
Cel·luloide fresc: La via lattea
Cojón de sastre: Drake


A la memòria futura i no a cap visitant deixe estes fotos, com a constància de la fugida fallera o com a enllaç mnemotècnic a la vera carpeta fotogràfica. El blog com a miqueridodiario.

DSC_0187

Esta foto prova que vàrem visitar a Carlos a Porto, però no prova res de la seua hospitalitat ni de la ribera del Douro o la francesinha i el vi portuari.

IMG_3789


Esta el mateix amb Martín a Santiago, però igualment manco prova altres coses amb paraigües. Sí prova, però, que muntàrem un estudi fotogràfic i que vaig aprendre un cabàs i agafar ganes. La capital de Barbados és Bridgetown, ahi queda.

IMG_3763

Per al que puga estar interessat [com jo]: olheu el tutorial Lighting 101 d'strobist [també en castellà].

DSC_0314

I ara, per a que no es dubte que allà estiguérem, des de la torre d'Ercole d'A Coruña: l'Atlàntic.

DSC_0255

I des del Castro de Santa Trega: la boca del Miño.

I açò ce tout, només per posar quelcom d'exemple, oh rapiditat!, que vaig arribar ahir nit i en demà matí ben d'hora toca moure a Japó. Ahimè! Més fotos a la carpeta adient del meu ordinador, miqueri'diario.


Seguim en contacte. Reeemen! Reeemen! Salut i dinar d'Air France!