29.8.09

Rebus

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Tyger [Tangerine Dream]
Cel·luloide fresc: Watchmen, 13 Rosas
Cojón de sastre: Mëhari


Vull escriure la millor entrada d'este compendi, el millor pedaç de text que mai he redactat però no ve -no hauria d'ésser difícil donada la meua modèstia.

Quan ho intente acabe, recurrent, al vampir aquell obsessionat amb el 1799, qui només podia morir amb/per una paraula -no sabem cert si serà escoltant-la, llegint-la, evocant-la, si l'idioma és important o només el concepte, si ell la coneix-, qui ha canviat mil vegades de pàtria, per si de cas, i ha sempre, és inevitable, aprés la nova llengua i alfabet. Però eixa no seria la millor entrada. No em resumeix. De fet, no resumeix una puta merda. No hi ha ambigüibilitat -que no ambigüitat, que tampoc la hi ha.

Ho prove de nou i em ve aquella idea de fotografiar enterament una mostra i exposar les fotos en un altre edifici d'igual planta. La idea venia d'un museu ver -diré el nom a l'interessat- que tenia una col·leció de fotografies d'obres fetes a museus on prendre'n estava prohibit. Però la ruptura de les normes pròpies feta opera d'art no és més que ironia -raó prou per a demolir amb una esfera massissa l'edifi- i no bastava per a construir el meu text, recordem-lo etern.

Com que em resulta impossible barallar en un discurs conceptes tan llunyans: amor pel futur, sentiment patri -del seré perquè se sap just-, paisatges des de la finestra d'un tren, necessitat d'una bicicleta, voltes de truita i simplificacions (i la suma d'ambdós) se m'ha ocorregut publicar la clau privada que dóna dret a escriure ací al blog i deixar -si és menester- que cresca anònimament.


Ja està setembre a la rodà del cantó i la fresca en acabant. Jo mentrimentres m'avorrixc un poc de les vacances i mire un cotxet que me duga i me porte. C4 o Kia Proceed? I lo bé que estava jo amb el meu? Salut i schuttelbrot!

2 comentaris:

el cobra ha dit...

Hola pablito!!
q vacaciones mas bonitas eh!!
Espero veros a Elena y a ti por aqui pronto!!! A ver si cumplis!! :P


Te dejo un video q me encanta!
http://www.youtube.com/watch?v=mFuRjnjfmmU


lalalalaaaaaa...

elcobra ha dit...

Se m olvidaba! :P
T dejo el link del taller de los raw!
a ver q me sacas!

http://www.canonistas.com/foros/talleres/163144-raw035-del-29-08-09-al-08-09-09-a.html