4.7.09

Wearflow / Pretaporter must III

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Belzebú [Radiodervish]
A la pelu m'han dit: '... de la tesina de màster: Jaxier Alapau, sobresaliente 9...'
Cojón de sastre: U-Jack


Wearflow
Jo, el mismo que viste y calza, fa temps que vinc pensant en dissenyar un workflow per al meu armari. Deixar de fer les coses d'una manera aproximativa i magufa i abordar el tema des d'una perspectiva científica. Que el nombre optimitzat de pantalons que es pot dur i llavar mantenint l'equilibri és x aleshores jo x. Que uno està per a tirar, se'n compra un altre. Sempre a x. Ment quadrada? No. Només un intent d'aplicar i automatitzar allò que tantes -ai masclisme!- dones de llar duen implantat a l'inconscient i els funciona. Camisetes, calçat i calçotets tot inventariat.

Pretaporter must III
Segles després un es tira un tros de pell al coll, l'evoluciona en un mocador al coll. L'altre li pega una volta. Un tercer ho lliga. Ben fort i amb el nus a la gola, que és d'homes. En passar els anys ve simplificat, geometritzat. I quan ens n'adonem s'estem ofegant amb la nostra vanitat doble Windsor. Es ven un burro i un sac. Pel burro no donen res, donen pel sac.


Ie que esta nit els d'Al Tall presenten l'últim disc. Mira lo que tinc! La del Walkman, la de la compra, la de l'albufera i la del carril bici, Andespús demà me pire a Oxford dos semanes [al final el college es este] i en acabant dos semanes de curro ací i en acabant dos semanes de vacances a Bolzano! :D [ña que boreu en HD]. Salut i coques de brull!