8.7.09

Go forth! [Oxford]

Wish you were here: Bird and Child, Turf Tavern amb Joel Jones el teórico


Hui he fet esta llista de coses per ordre temporal, he anat a currar, he simul·lat coses, he conegut a Phil Burrows, accelerador, he anat al pub de Tolkien a cruspir-me un fish&chips, he acabat la jornada al currele simulant, m'he comprat una guia de la ciutat per 4 xavos perquè demà és dia lliure de turisteig, he quedat amb Joel Jones que m'ha dut a un pub amagadíssim al qual s'accedix per un carreró de got i ganivet que ni Sin City i on m'he begut una Pimm's, he fotografiat ma casa sens pena ni glòria [la finestra tripla], he anat al xinès to take away i tornat to my place, m'he fartat uns noodle i la galeta de la sort m'ha aconsellat que Stop searching forever, hapiness is just next to you. , i ara voré una peli i planejaré la visita de demà. I com diria mon iaio 'ja hem passat el dia'. En la tonteria.

DSC_0254