7.10.08

Dieb Gefunden

Salve Don Bosco Santo joven de corazón, mira todo el quebranto de un mundo sin amor. Juventudes que caminan sin saber a dónde van, juventudes tan heridas, sin fe, sin paz, sin luz ni amor, Juan Bosco ¡oye nuestra voz!.

És l'únic mantra, ridícul, que trobe disponible a la memòria i que se m'ocorre per a no acabar desitjant-li un tall jugular al desgraciat que la nit passada s'ha emportat el meu cotxe.

Si algú veu un Peugeot 205, antic i de color blanc, amb matrícula V-1458-FM que done l'avís. Si hi ha algú dins pot telefonar al 112, que el furt ja està denunciat i em farà un bonic favor.


Actualització día 22 d'octubre: Quinze dies més tard del robatori les coses han estat aixina. La nit del 7 un lladre me lladra el cotxe baix de ma casa, a la pedania. El matí següent jo ho denuncie i la policia municipal troba el vehicle a València. Els maderos el multen i criden a la grua sense tindre la decència d'avisar el propietari del carro vegent que aquest presenta un quadre evident de sustracció: vidre trencat, una porta que no entra al seu marc de forçada que està, l'interior que és un sarau, el pont fet i els cables al aire. Als quinze dies de no saber res m'arriba una carta del dipòsit dient-me d'arreplegar-lo, que ja va sent hora, que acabarà criant puces, polls o encara pitjor, localillos

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ciao Sbrillo!!!!
que pasa?
Qui alla METRALAB tutto scorre liscio... tutti ti salutano e chiedono tue notizie, sei entrato al dottorato?!?!?!
Speriamo di si, devi sempre sviluppare quell'acceleratore a microparticelle per sedie da Chairball...ricordatelo!!!!

Un saluto da Padova

Lorenzo