11.8.08

Bensavi

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: ventilador
A la pelu m'han dit: '¡Dios, si existes hazme una señal!'
Cojón de sastre: BTC


A vore, la línia de sang cap amunt va aixina. Jo tinc un pare que tenia un pare [al que jo anomenava iaio i ell a mi gorrino o *xitano] que a la seua volta havia de tindre un pare. La cosa ha de seguir enrere i probablement derivar fins a Jordània però d'això no m'enrecorde. Este tercer ascendent patriarcal directe era manxol d'un braç, estava capacitat per a ensenyar a llegir, treballava en un motor a l'Albufera, al cor de la marjal, i parlava segurament un valencià de categoria. De malnom li dirien sagal i s'assegura que era un tio* valent.

Presentat el besavi parlem del besnét, que té quelcom de petener, valeriana, suecà i sagal també. Molts anys després paga dotze euros a un barquer a vora llac per a pegar una volta turística ell i dos jóvens italianes i no reconeix ni les espècies autòctones, de tant que ja no ho és ell.

Quan la mar està plana l'Albufera està picada.


(*) Que jo no se perquè no està a l'estàndard, essent una coneguda forma de respecte i a la volta familiar per a anomenar a alguna persona major, com el famós tio Pep. Turistes, aneu a Llocnou de la Corona! Ale agost, dona pas a setembre! Salut i thermomix!

1 comentari:

Anònim ha dit...

hay un tío en meetic que tiene este nick... olor_a_satori... vaya casualidad?