19.6.08

Ingrato [l'esperada segona part d'Innato]

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Cresce Sperenza [L'Arcusgi]
Cel·luloide fresc: Al otro lado + La edad de la ignorancia, El caso Slevin, Indiana Jones y la calavera de cristal.
Cojón de sastre: Mnhttnhng


A mi és que no beure me dóna molta sed. Però entre la sequera i la capa d'Ozores està el percal com per a anar jugant. Després tota Europa en crisis perquè no hi ha treball i llavors els polítics estan fent la llei de Lisboa, que diu que te poden cobrar també per rebre cridades de telèfon però els irlandesos han dit en referèndum que no volen, que això és un vivalavirgen de padre y muy señor mío, que se muntarà la de dios es cristo y que España para los españoles, Rumanía para los rumanos y Francia para los españoles.

Jo lo que pense és que el mundo nunca es suficiente, i que si després d'estes notícies passen a la secció de futbol és com si res i si al remat l'equació és que un ix de festa i li posen un got d'un sol ús per cada copa i torna a casa fent parada a l'hamburgueseria i li servixen en la capseta d'espuma tèrmica amb quatre tovallons que no gasta i la mostassa que menys i puja el vidre i posa l'aire i baixa el vidre i tira la burilla i puja el vidre, i li xafa al cotxe, llavors rebentem tots junts. Però de veres, o al menys callem-se la boqueta.

Quan era menut me varen contar una història. Parlava d'un home egoista. A la fi li tallen el cap d'un colp sec de catana i mor el refill de puta.

Un aplaudiment per a la crisi amb creïlles! Ci vuole un'altra vita.


Moraleja: amb la catana ha de ser sec. Ale, a estudiar per a l'examen de l'112, per al mitjà a estes altures de la vida i per al C1 d'italià. Si de tres me'n trec un ja vaig servit. Salut i thermomix!

2 comentaris:

huelladeperro ha dit...

ja tindras els resultats, no?

o potser estigas ja al capicasal...

pues fa una calor que te cagues, i els mosquits arriben al solar i pican pican mogolló aixi que vaig pensar en comprar albahaca a los xinos (1 € la planteta) que els vells diuen que es antimosquits... i la Marta a anat en el meu lloc, que em deu diners, i cuan torná em deia:
M: albarçana, o siga, en castellá hierbabuena
i jo li deia:
J: no, aço no es hierbabuena, que es albahaca, que en la teua llengua es diu alfàbega, i estic segur que albarçana no existeix....

les coses perdent molt del seu misteri quant es conten, pero no li deig menys a qui s'a fet l'Alto Adige en bicicleta...

o siga que el varem buscar al trobat www.trobat.com/servicis/dvo.php

i era lo que jo deia i no lo que deia ella, encara que jo faig moltes mes faltes d'ortografia, (els accents no se on posar-los) pero també varem buscar albarçana en el google i mira: eixìa. De los vuit pàgines que el conegut buscador nos va trobar i havìa una escrita (i ben escrita) en valencià. la teua. I aixì...
suposem que ets de la Ribera, per lo del parlar local, i et desitgem molts exits en els teus estudis i viatges. El gos i la marta

PD: la Marteta no es responsable del meu blog

Anònim ha dit...

vinga auuuu cacau