4.3.08

Equofalazia

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: depén del moment
A la pelu m'han dit: 'Yo también tengo datos, y también son ciertos' Mariano Rajoy anit

Cojón de sastre: Anduriñas



Ho sent, però jo també vaig a parlar del debat probipartidista preeleccions [Serj Tankian - Empty walls] entre candidat 1 i candidat 2 d'obligada visió per a tot espanyol conscient de l'ombra que s'apropa i que acabe de vore en una reposició en diferit per internet. Lo que està clar com l'aigua del transvasament és que el debat el [The Beatles - While my guitar gently weeps] va guanyar candidat 2. Se podria objetar que no; se podria tal volta pensar que les estadístiques que donava candidat 1 eren certes, com ell asegurava, però era prou evident [Uriah Heep - Lady in black] que estava mentint, ja que candidat 2 acabava de referir-se al tema amb altres xifres, incompatibles amb les mencionades seguidament per candidat 1. Primero basurero, segundo [The Byrds - Turn! Turn! Turn!] campeón.

Seran malparits. Donar per a la mateixa dada dos [Ben Harper - Walk away] valors diferents i asegurar veracitat.

Malparits i més. C.q.d.

[Paolo Conte - Via con me]


Tercero, per desgràcia però quasi llunyanament comprensible, pistolero. Ale, a sobar. M'he fet en unes ulleretes noves. Ja voreu què flamants i què yeyés que són en futures fotos. Au! Salut i speck sudtirolés!