14.2.08

Tónica dominante

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Lentamente [Branduardi]
Cel·luloide fresc: La vita degli altri, Madagascar

Cojón de sastre: Zeitgeist



Ahir vaig carregar dos temes en el en el reproductor d'mp3. Eren Il signore di Baux de Branduardi, si no m'enganye, i Lady in black dels Uriah Heep. Total que al final se coneix que se reproduïren i este matí m'he trobat amb bessonada. Lucy al cel amb diamants i Bella la de Bella ciao demanant ja els primers bolquers.

Mare nostrum! Açò està fatal! Ara me rius la gràcia, i a l'altra si vols tornes.


Se coneix també que no gastaren profilàctics perquè la sgae diu que és pecat. Sí, massa fotos últimament no pose, però per a embelessar-vos en sosors rutinàries tampoc estem. Temps al temps, tus piràmides. Hui nenyaes i demà trellat. I com diria qui jo me sé: la fuerza del lobo es la mamada. Salut i ragú!