19.12.07

Giro


19122007145


No se veu en la foto perquè l'he presa sobre la bici en marxa. I és que ací a PD se gira en bici prou. Evidentment no tant com a Aachen, però no tant poc com a la capital de la sequieta antic riu Túria, encara que s'ha de dir que ací l'stress al volant és el major que han registrat mai estos perros ojos. La història que volia contar és que anava jo pedalant per via Facciolati, que és llarga llarga, i m'he posat al rebuf d'una gaxarda que per allí anava. Tu diràs que vaja merda anècdota, però jo anava descollonant-me de pensar que en lo gran que és la strada i en el lloc que n'hi ha per a rular, me l'he creuada tota toteta a mig metro d'una ciclista, aprofitant la seua energia residual, bufant-li el meu alè al bescoll, a ritme descansat mentre ella suava i pensava en la rèmora que tenia al darrere, dos bicis seguides solidàriament unides, jo al seu rebuf més absolut. Xe, que he arribat a casa novet.

Imagina't el panorama, nano.