30.11.07

[Corxetaes] [Bordaes Vier]

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: El espíritu del bosque... puaj!
A la pelu m'han dit: 'Por un infierno más digno' FW antiPP a la meua bústia
Cojón de sastre: Sailingstone



[Desafortunat el país que ha de retolar simultàniament amb més d'una llengua i desafortunades les sensibilitats que d'açò facen dependre llur satisfacció.]

[Són les veritats les que canvien i maleïts sigam si no som capaços d'assimilar les noves desprenent-nos sense por dels vells cànons establerts, que no seran realment tan importants quan han estat sempre susceptibles a canvi, segle amunt any avall. Si les bases no són fixes, que ho siga la nostra adaptabilitat. Els temps no poden Estar Canviant si mai han estat quiets i duen el moviment en la sang.]

[
"Si un hombre está peleándose con su hermano, y la mujer de uno de ellos se acerca y, para librar a su marido de los golpes del otro, alarga la mano y agarra a éste por sus partes, tú le cortarás a ella la mano sin piedad. Deuteronomio 25:11-12]*

[I per çò que ara diré m'afanye a fer-ho jo també, perquè sé que hi ha una costum que uneix els més grans genis de la història, els millors científics i els més brillants humanistes més enllà de les seues idees o religions. El profà fet d'agafar sempre un llibre, tal volta a cas, per a anar a desmenjar. Planificar a tall de tron la més extensa biblioteca imaginada.]



*Llegit via microsiervos via esquizopedia que ho trau directament de la plana web oficial del vaticà. Demà me pirolo. Ara vaig a seguir descomprimint la maleta que m'ha pesat 20 kilos i a Ryanair li pareix massa. La nova intenció és fer d'açò una mena de moblog amb fotos de mòbil d'allà on estiga. Ja vorem si m'enrecorde i si dura. Salut i cacau del collaret! Salut, moros i vaquetes! Salut i nesquik! Bon viatge!

1 comentari:

Titus ha dit...

I el moblog eixe que anaves a fer??