14.10.07

Jocs de troll

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Damien Rice
A la pelu m'han dit: 'La fuerza del lobo es la manada' Fresó
Cojón de sastre: Sai Baba


A vore, que no pot ser. Fa falta una revolució. Està bé que jo, jugador que no tinc ni mitja hòstia, interprete a un personatge bàrbar amb força 17 [i el que no entenga que el 17 és sobre 20 millor que deixe el post :)]. També que la destresa siga 16; un tio àgil no com el menda. Està bé perquè jo dic simplement què fa el meu personatge i les regles del món s'encarreguen de valorar si l'acció va avant o pifia. Però no pot ser que el personatge tinga descrites la seua intel·ligència, carisma o saviesa perquè eixes característiques les puc posar [i de fet he de fer-ho normalment al joc] jo com a jugador. Vejam un exemple:

Bàrbar típic, INT posem... 6. Parla amb monosíl·labics i poc més. Se podria donar una situació de la qual jo sé eixir però on hauriem d'acceptar que el meu personatge no té la capacitat suficient per idear un pla exitós.

Situació contraria.

Mag d'intel·ligència 18 més 1 per un anell. El màster creu que pot posar el mag en una situació impossible de superar però en ser este més intel·ligent se les pot maquinar per a eixir-se'n victoriós sense que ni màster ni jugador sàpiguen com s'ho ha fet.

Grandes teorías de un blog sin precedentes que rompe moldes, los cuales los impone la sociedad de consumo, la cual estoy totalmente en contra. Abre las alas y vuela con la libertad de tus ideales. Viva el new age y la autoayuda. Todos somos iguales.


Sandeces a parte, pròxima parada Padua!