15.10.07

El robobo de la jojoya

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Metallic Falcons
Cel·luloide fresc: El orfanato
Cojón de sastre: Quevedo


Ahir aní a vore 'El orfanato', i per cert feia temps que una peli d'estes de por comercial i *apujons de volum no me cagava tant, i a la porta abans d'entrar me vaig trobar per circumstàncies que ja no recorde amb un pot de cocacola en la mà i vaig pensar que era el moment d'intentar-ho encara que fora lleument, la primera batalla de la guerra, entrar beguda de fora dins del recinte tancat del cine.

Tire a passar el control del tiquet i la jamba me diu que nanai, que eso no puedo entrarlo i jo, que a hores d'ara encara no sé molt bé si puc o no, li amolle que sí, que doch, que ara voràs si puedo entrarlo i que si és tan amable de cridar a el encargado. Agafa el gualqui, crida a l'encarregat i mentre esperem me diu que no me van a deixar i que si cride a la policia tampoc me faran cas i que la raó és que fora hi ha un cartell que me prohibeix expressament entrar mamanda o yantar provinent del món real, que o venc la meua ànima a ronal macdonal pa comprar roses virtuals sabor quinépolis o no m'empassaré més que aire durant les dos hores de film.

Jo, com era la primera batalla d'una cruenta guerra què sé ja que acabarà en la meua persona garrafa de 5 litres de vi en mà entrant victoriosament a la projecció de 'Dos colgaos muy pringaos', i per donar confiança a l'enemic ho vaig deixar estar.

'Mira, dile al encargado que no venga'. Ya te rajaré las entrañas y las desperdigaré por el suelo en señal de advertencia otra vez. I ahí quedà la cosa.

Sabeu algú dels parroquians habituals [o parroquià habitual] com està de veres el tema? On puc trobar info veraç en la web? Gràcies!


Spoiler de El Orfanato: va de fantasmes i n'hi ha un sagal amb un sac al cap. Spoiler de veres en lletra blanca: Qui havia tornat a empaperar la porta de la casa de Tomás després que Simon entre, eh, senyor raccord?