5.8.07

Transformers

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Shhh, és de nit
A la pelu m'han dit: 'Construyendo fortificaciones y refugios evitaremos muchos dolores y nos haremos más fuertes' Un pòster de la cnt al meu quarto
Cel·luloide fresc: Transformers
Cojón de sastre: Schnappi



Màgia del cine o falta de previsió... vas amb la lliçó apresa i encara te sorprenen. Uy què por estan entre nosaltres, però al final no entenia de què era l'anunci, pitjor que Rumpelstiltskin, i tot això. Si vols fer una mala passada a un amic recomana-li-la! Voràs que rises!


I entre un post insuls i altre he tornat. Casa i tal. Però encara estic dins la borsa de plàstic, agafant temperatura l'aigua, aclimatant-me per a quan s'obriga per tornar a l'aquari, escrivint al blog excuses amb forma d'opinió de coses que no m'importen per poder dir ací, a la lletra menuda on no se mira l'ortografía, que no he mort, que de fet estic bé i el futur m'il·lusiona.