24.8.07

Kumpel Prémiere

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Branduardi [amb B de Borges]
A la pelu m'han dit: 'Alguna vez he dicho en broma que el arte es el catolicismo del intelectual, es decir, una voluntad de creer en el más allá' Woody Allen [segons Microsiervos
]
Cel·luloide fresc: El truco final i les dos primeres de Bourne
Cojón de sastre: Bourbaki



aachenfilm


Una foto més. Clica i gran. De la prémiere de Ich bin Aachener. No están todos los que son pero és [sí, altra vegada i no serà l'última] una xicoteta mostra d'allò que per aquelles terres se va ajuntar. Però això ja és passat, i ara estem en el present. Ara. Ara. Ara, adés no. Ara. Ara. Present. Total que 'Sí, sí, passat'. El collons de Mahoma passat! Jo l'1 de setembre me'n vaig a Itàlia una setmaneta. 24 d'agost, 1 de setembre. Futur.


La cita del principi està bé però a mi m'agraden més les de Woody Aachen. Juas. Risas y llantos. Què no venen Donato y Galiya el diumenge a fer una nit a Balènsi? Astò ja ho vaig pustejà un dia però és que n'hi ha nyesples [que són nyenyaes però a la cara i en la mà oberta] i volia recordar-vos-ho. Mach's gut carallo!

2 comentaris:

Bronch ha dit...

La foto me sale erronea.

Denkersaugetier ha dit...

Mhhh... pues... boh... ni idea, a mi me sale bien. Y hasta ahí puedo leer, porque yo de estas cosas con chips poca idea tengo.

Jopeta...

Bueno, pues eso es una foto con muchos erammuses.

Saludos Roger!