23.12.06

Bis

Ones de pressió als meus tímpans que parlen de: Fischia il vento [MCR]
Cel·luloide fresc: El abajo firmante [brossa], Primer [brossa que inspira açò], Twin Effect [brossa]


Ho tenen tot preparat. Conec l'experiment, el plantejament i els resultats que s'esperen i no els importa. No podria falsejar res perquè ell també coneix l'experiment. No importa què sàpiga mentre se respecte la simetria i ell, que sóc jo, crec, però no estic del tot segur, també ho conega. Les condicions seran perfectes. Nosaltres nus, l'habitació completament simètrica, la situació completament també. Els nostres cabells, la temperatura, la il·luminació, els estómacs, el radi de les pupil·les. Ambdós tot estan ja perfectament sincronitzats, cada minúscula parella. Fins al nivell tecnològic abastable l'eix que tallarà l'estança en dos ha de definir un perfecte espill. Llavors ens trobarem. Jo i jo enfront, i ja vorem si el lliure albir és capaç de superar la barrera de les condicions inicials. Ja vorem si l'espill és tan perfecte que força a l'ésser humà, senyor de tot, a humiliar-se davant la natura i les seues lleis. En eixe cas la meua vida, la d'ambdós, la vostra també i la de cada parella creada haurà perdut el sentit. Perqué l'elecció no serà nostra, sinò propietat del camí que ja fou. O de Laplace.

Ho tenen tot preparat. Conec l'experiment, el plantejament i els resultats que s'esperen i no els importa. No podria falsejar res perquè ell també coneix l'experiment. No importa què sàpiga mentre es respecte la simetria i ell, que sóc jo crec... També.


Hop! Ai a caseta! Ai què bé! Pero mi manca qualcosa... A presto, coccole! Bon Nadal, Frohe Weihnachten, Buon Natale, Feliz Navidad! Me pire de Partymachen! Fotomachen!