16.10.06

Versuchen Fach Gerade Ansteigen [Parte de guerra #21]

Ones de pressió als meus tímpans que parlen de: F&F [Por la boca vive el pez]
A la pelu m'han dit: Ash nahg gimbatul mit Grog


La notícia més important d'este 16 de novembre en que la meua bitàcora complix dos anys és que hui, en la meua incursió per trobar el Physikzentrum ja que demà comence les classes, per primera i per supost no última vegada he cagat allà. Això és amics. He anat a 'vore notes' que diuen alguns, a trufar que diu Eli, a nyordar que m'acabe d'inventar jo, a alliberar al 'priggionero niggro' que diria Franz. Anava jo caminant per allà como alma en pena mirant el nombre de les portes quan de sobte he vist el ninotet a una d'elles.

Esta vesprada és l'acte d'inauguració [o alguna cosa aixina, per als estudiants estrangers] a l'edifici principal que ells anomenen Hauptgebaude i ho posen en majúscula per a que parega un nom propi i no una mera traducció. Els frikis. Total que hui és l'acte este tan majo. No obstant, jo ,cagané, ja he inaugurat el Physikzentrum.

Lo que no sabeu és que ahir vaig anar en la bici al Dreiländereck que està com a uns vint minutets. És el lloc on se creuen les tres fronteres: Bèlgica la no-neta, Holanda la plana i Alemanya la 'este envase tiene un tres porciento de plástico, ¡un alambique!'. A més coincidix amb la muntanya, 'muntanya', més alta de la Nederlandia, que no és dir molt. El lloc en concret no és massa pero l'anada i la tornada des d'Aachen és una passada. Recordeu-me aquells que vingau que demanem bicis i anem allà. Bosc, prats verds, vaques, corbs i, si n'hi ha sort, solet. I quan baixes no toques freno!

Això és tot per ara, vaig al duxolo i al Hauptgebaude a vore que diu el Rektor, després al Papillon que hui és dilluns i se junten els Erasmus, i en després a dormir que demà n'hi ha Quantenfeldtheorie! Ai que por! I encara no he fet el reportatge fotogràfic...