26.10.06

Reden Sinvoll [Parte de guerra #23]

Ones de pressió als meus tímpans que parlen de: Modena City Ramblers
Cel·luloid fresc: Animal House [verrückt!]


Toga! Toga! Toga!

No estan bé. Això cridaven ahir en el Filmstudio, la sala de cine que tenen montada els estudiants de la RWTH [ervetejá, se diu]. Mogolló d'alemanys, alguns vestits amb toga, esperant amb més d'una cervessa en el cos a que començara Animal House, una pel·lícula de cult que, se coneix, passen cada any i que versa sobre una facultat americana i cóm a una càbila d'eixes alfaomegaupsilon se passen la vida mamant kölsch. És en plan serie bé i se l'han vista segurament més d'un cabàs de vegades. Però ahí estan asseguts tragant-se-la altra volta, i quan ix el universitari pijorro que fa de malot [i quan no també, que ho fan cada cinc minuts] un alemany arbitrari crida el seu nom, Niedermeyeeeeer!, i tots els demés contesten, Toooooooot!.

Jo ho vaig fer una vegada. Niedermeyeeeeeer!!!

Tooooooooot!!!

Per cert, Tot! = mort!. Saps que a Alemanya, tan avançats que són, no te dixen traure un llibre de la biblio de física? Toma! Punt per a nosaltres!!! Alemania 124 - Espanya 1. I el més que ve passen, també com tots els anys a tota la Germania, la Feuerzangenbowle amb Feuerzangenbowle. :D

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola!!
Eres de València, veritat? i pel que he pogut llegir estudies a Aachen... El cas és que sóc una estudiant Erasmus que ara ateix es troba a Hasselt (província de Limburg, Bèlgica), al nord-est del país i quasi amb la frontera am Holanda i Alemanya. No sé com aniran les coses per ahi, però ja d'entrada puc dir-te que ací hi han cent i la mare d'espanyols!Hem escoltat parlar de la famosa cafeteria giratòria a Aachen i ens agradaria visitar-la, si per algun cas podries donar-nos alguna informació t'ho agrairíem molt. Et done el meu messenger (horxata@hotmail.com) i també el meu Blog(http://livindreams.blogspot.com/) per si t'interesa. El meu nom és Sales. Have fun!!!