26.8.06

There and back again

Ones de pressió als meus tímpans que parlen de: Lode all'inviolatto
A la pelu m'han dit: 'El prisma aquí és gran'


El Plà és este. El 31é dia d'agost —he retrasat el vol— l'HLX m'apropa a la ciutat de Colònia on faré nit a un alberg jovenil prèvia visita a la catedral. Tot açò si sé arrivar a ambdós llocs. A l'endemà de matí agafaré el tren cap a Aquisgrà, buscaré la residència —he tret mapes— i ja estaré a casa.

Com un Assaig d'emancipació, there and back again.

Respecte al blog, torne el 23 de setembre a una boda i espere segrestar un portàtil. Fins eixe dia —durant el primer més d'assaig de l'Assaig— no sé ni quan ni com actualitzaré açò. D'ahí en avant tampoc ho tinc clar; si esdevindrà un diari d'allò que vaig fent, si un fotolog sense explicacions, si no escriuré gens...

De moment me despedixc i ja vorem. Salut i pau.

2 comentaris:

korrey ha dit...

Salut, sort i passa-ho molt bé!

Denkersaugetier ha dit...

Si vols conèixer Holanda pots vindre de visita! ;)