8.8.06

Fraccions

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: Roger Mas
Cel·luloide fresc: Howl's Moving Castle en la Filmo d'estiu


Fracció Quatre

Jo abans no menjava quasi res. No de quantitat, dic, sinó de varietat. Ara vaig obrint la gola a diferents gustos però, sorpresa!, quan decebedor és el coneixement!. Quan suposadament ric pot ser el món del que desconeix, enyor!, que totes les carns fan lleugerament el mateix gust, que el món dels ibèrics és un món d'un sól àpat, que allò que és verd fa gust a allò que és verd, api amunt ceba avall. Depressió sensorial, decepció del yantar, farsa del condumi!.


Fracció Tres

Res més fava que un gos què per a marcar el seu territori se li acut pixar dins el propi territori. És com si jo cagara un mondongo al bell mig de la meua habitació per a deixar clar que és meua.


Fracció Dos

És per això que m'agraden tant les condensacions. Perquè hui he anat a defecar amb una antologia d'hiperbreus a la mà i en un momentet he llegit sis llibres. Si a la fi d'un text, i passat el temps pertinent, només m'ha de perdurar un record d'una línia de longitud quasi prefereixc anar directament al propi record.


Fracció Ú

¡Proteged a Jimbo! ¡Protegedlo! van ser les úniques paraules que poguí escoltar abans que algun membre de la Família me tapara els oïts. Només veia ara a Padre respirar tranquilitzat. Comprenguí que aquell magnat d'ulls grissos que bramava a la pantalla estava difonent el comand de seguretat i vaig extrapolar que a hores d'ara, ún a cada llar del país, els que eren com jo estaven caient indiscriminadament obeïnt l'ordre radiada. Sé que en algun lloc de la meua ment està eixa maleïda paraula de control o bé que puc trobar-la per combinatòria i una vegada pronunciada, ni que mentalment siga, acabarà amb mi d'un cop per totes. Se que la Família no voldria que això ocorregués, però no podran impedir que la busque.


M'ha agradat açò. M'ha recordat açò. M'ha dolgut açò, i açò.