21.4.06

Is there anybody out there?

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: Batiscafo Katiuscas [nou disc d'A.F.!]
A la pelu m'han dit: 'Te puedes comunicar con los muertos tecleando en un ZX Spectrum' [T.Pratchett]


Ara no se com contar-ho per que havia deixat el blog de costat per a respirar uns dies i no tinc ni idea de com apropar-me abans d'hora per a dir allò que no te massa trellat. I que és misteriós a rabiar. Ho escriuré a mode linial, és a dir, una paraula primer i després un altra:

Élla és una xica, alemanya potser, o ves a saber, però rubia i roja és i va en bici. Estic en punt mort davant el semàfor roig i creua veloç pel pas de zebra menant el bicicle de muntanya al ritme de fortes cuixes i ignorant-me malgrat que sap que jo se que percep la meua presència. M'ignora però entre els dos s'estableix comunicació. Al dia següent, o més, la torne a vore mentre camine pel centre, he pensat que ella s'ha de parèixer molt a si mateixa per a no seguir dubtant de si és una o en són més. La bici passa vist i no vist pel meu davant i travessa el mur de gent aleatòria. Fiu.

I a la semana següent altra vegada, lloc arbitrari, moment imprecís i l'ombra de la rubia sobre rodes, fiu. I després està aquell somni, tan segurament relacionat: hores i dies sentat davant la taula d'escacs esperant al meu adversari; no a algun adversari, al meu, per que jo sabia [als somnis les coses no se saben, només se sap que se saben] que existia un únic possible; i el temps -mesos- passava i jo seguía pacientment sentat. És com una quimera la rubia, o un pòltergueist al que cap mortal donaria crèdit, l'aparició repentina i continuada allà on estiga d'una jove desconeguda... però ella no és onírica. Crec sincerament que m'intenta donar algun tipus de resposta i és la meua faena trobar la pregunta.

Hui divendres eixiré a prendre un suc de cibada, ens creuarem segur, i li preguntaré d'on ve i a qui coneix. I si li apeteix compartir el suc.

I demà ja regiraré les fotos de nano buscant al meu costat alguna espontània pèlrossa amb tricicle -ara se que no tant.

Però, i si fora un bug de l'atrezzo d'este show? Si fos manca de figurants? I si siguera jo el que m'infiltre en sa vida periòdicament? Bé... OaS Mode PAUSED altra vegada. Per cert, per ací encara no he comentat que l'any que ve me pire a Aachen!