19.2.06

Protodiàleg

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: Zeta Reticoli [Meganoidi]
A la pelu m'han dit: 'Saben aquell que diu...?'

Jesús Quintero: - ¿Quieres hablarme de ti como si fueras tu peor enemigo?
Juan Luis Galiardo: - Ahora no puedo... me he reconciliado.
J.Q.: - ...
J.L.G.: - Don Jesús, esto merece un aplauso.
J.Q. i J.L.G.: Plas, plas, plas. [Aplaudeixen]


No se si és millor la pregunta o la resposta. M'encanta este tio. Tots els dimarts per la nit a La Primera. Per cert, parlant d'adaptació a l'ambient, l'altre dia vaig comprar per 50 cèntims a una cafetería 'La invención de Morel' de Bioy Casares i ja està pegant voltetes per la meua habitació; ara amb porta tancada per a que no s'escape... que este m'ha eixit massa barat! :P

3 comentaris:

Bronch ha dit...

libros a 50 centimos ¿donde? (arf, arf...)

Anònim ha dit...

Jajaja. En una cafetería cerca de la plaza Honduras pero no había nada. Tan solo un montoncito y lo único que se salvaba era eso.

Bronch ha dit...

d'oh