8.2.06

Holy Guerrilla

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: Sun sun sun [The Elected]
A la pelu m'han dit: '¡Una MG42 en el muro bajo!' Call Of Duty 2


Si és que en el fons sí que tindrem alguna coseta d'intolerants. Ja m'agradaria vore a mi que anava a passar, ateus inclosos, si en plena processó de setmana santa, naçarens de morat i saetes de genolls se m'ocorregués desplegar una pancarta amb la verge María en porreta al pas de la caravana. [Bah, i dic algo normalet, que si se vol ofendre en serio n'hi han millors idees].

A qui li interesse la cultura islàmica que la investigue en tots els seus aspectes i a qui no, que la deixe en pau. No és la mofa o la caricatura el problema, el problema és que ells tenen una norma que els impedix fer imatges del seu profeta i nosaltres se la estem saltant. És prou ofensa no?

Este blog se posiciona oficialment a favor de la llibertat d'expressió però en contra de l'orgull de l'estat danés, en contra de sa negativa a disculpar-se per unes caricatures la magnitud de les quals mai comprendran [ni ells ni jo, per occidentals] i en contra de la manipulació que ens pretén vendre com un problema de falta d'humor o llibertat de crítica allò que és pura injuria a una cláusula* d'una de les grans religions monoteístes.

[Ull que jo també me clave en tot cristo però ni sóc un estat, ni un mass media, ni tinc interessos; i ademés si algú se enfada puc demanar perdó i no gaste la tècnica d'enfadar-me jo més per a tindre raó]. Lo que pasa que també queda molt progre defensar als artistes i la comunicació lliure i tal. Però
si açò se val invocant a la llibertat d'expressió... veda oberta contra els cristians i altres sectes mundials, no?

*http://www.webislam.com/?idt=3901

3 de març de 2010: Açò que posa dalt no reflexa el punt de vista de l'autor, 3 o 4 anys després. Era ixa la funció principal del blog, no? Això no vol dir que no seguixca pensant que igual que el dibuix era desacertat igual que txapela+bomba seria una generalització inacceptable! Salut i arqueología del blog!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Tan se val...jo no defense a ningú; el que tinc ben clar però, es que si uns han faltat al respecte, els altres no deurien d'aprofitar-se de la negativa de l'ONU per a dur a terme el pla d'armament nuclear o lo que collons siga fent creure a uns altres, que potser són més ignorants (amb ignorants em referisc a persones sense educació reglada, que ningú malinterprete eh?), per a que siguen ells els que tiren les bombes i es creguen que estan lluitant pel seu deu. No estem parlant de religió, per sort o per desgràcia, només estem parlant de diners.

ALBA:)