25.12.07

Nadal·ici

Ones de pressió als meus timpans que parlen de: Il vuoto [Battiato]
Cel·luloide fresc: Willow en italià

Cojón de sastre: Couchsurfing



Què gran dia és Nadal! Tot lo món se junta amb les seues families i se'n va de dinarot o se queden a casa menjant el putxero [que jo menge el segon dia], tot lo món està content, tot lo món riu, tot lo món gasta més d'allò que pot, tot lo món ho celebra amb cava i no és per a menys! No tots els dies és l'aniversari de mon pare!

Felicitats!


1 comentari:

Anònim ha dit...

Que sort tenen aquells pares, que estàn pagats amb els seus fills, jo tinc la gran sort de estar-ho i molt.

Li donaria gràcies a Deu però com soc un poc ateu, aniria en contra de la meua religió; però crec, que jo hauré tingut algo a vore i estic segur de que la seua mare també.

Gràcies fills

PD:Ja he enviat este comentari 3 vegades pero no se si a aplegat cap