30.12.05

Inventari '05 / Mepidos '06

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: Monjes Budistas de blablabla [malamerda de newage 40ppales]
A la pelu m'han dit: 'Prefiero que estés con él y me eches de menos a mí' Los dos lados de la cama


Este any...

...he intentat escoltar a tot aquell que parlava si ho feia mirant-me als ulls. Mepido un llibre infinit de conversacions amb fulles blanques i tapes de cuir que aniré escriguent pacientment, en temps real.

...he procurat cantar amb veu audible i sense vergonya sempre que m'ha vingut en gana. Mepido una caixeta de música d'eixes amb manivela reguladora de velocitat i cilindret rugós que acaricien unes llengües de metall.

...m'he preocupat de dir allò que sentia i, més important, a qui havia de sentir-ho. Mepido unes sabates de pell taronja que quan colpejes els talons tres vegades s'esborren de les ments les conseqüències de l'última conversació.

...he tractat de somniar cada nit, i de recordar cada matí. Mepido una coixinera de pa o una gàbia de caragols per a poder guardar els somnis que abans hauré clasificat amb etiquetes descriptives que penjen d'algun dels seus apèndixs, o arrels.

...i finalment he intentat, i açò s'ha conseguit, simplement sentir-me viu. Mepido pues, si pot ser, i açò anul·la qualsevol desig anterior; un any més de salut i sensacions i promet no defraudar al destí, al déu o a l'encarregat pertinent.

Sent la natura contínua l'home està empenyat en crear discontinuitats evitables per a organitzar-la i així creure que sap, ilús!, en quin moment i lloc és troba. Disfruteu el canvi de xifra! Feliz 2006, joderos los que fumeis! :P Jo a Gandía!