7.12.05

Banana Split

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: La Familia Rustika
A la pelu m'han dit: 'Caminante no hay camino, hay autopistas y transbordos de aleación'


Ahir se m'aparegué Dau [1d20] mentre jo estava tallant carlotes per a l'ensalà. Era una veu atronadora que venia de la cistella de la roba bruta. Has de transmetre la paraula del Senyor, me digué. Xè! Ja m'ha tocat a mi! Has de transmetre la paraula del Senyor, repetí. Èu. Vinga va, digues quina és ixa paraula. Viatjaràs per tot lo món profetitzant la paraula del Senyor. Sí, sí pero dis-me ja quina és. La paraula del Senyor és... Banana Split.

I ací me tens en mànegues de camisa, preparat a viatjar per tot el món gastos a càrrec meu, per a escampar la paraula del Senyor que no és altra que Banana Split. Vademía que mal rollitoooo.

Ja veus, curiositats que li pasen a uno en el día a día.

Mort al nosaltrisme i a l'avergonyiment valencià! La ciència també es producte del moment històric i de les corrents de pensament i el Gabriel Bibiloni volgut del nostre c.o.u. està més malinterpretat que el Corà! :)