2.11.05

Equalització

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: Xera
A la pelu m'han dit: Els biòlegs més pioners treballen a camps de la química, els químics pioners treballen a camps de la física, els físics més pioners treballen a la matemàtica, els matemàtics més pioners... que ostres fan?


No vos passa que sentiu tremenda por d'escriure igualtats errònies? Són els nombres més sagrats que les lletres? Estem desgarrant el teixit lògic quan garabatejem premeditadament una identitat falaç?

Puc tranquilament escriure '"El groc és verd" és una oració falsa' no obstant m'invaeix una irremediable sensació d'inexactitud quan dic '2=5 és fals'. D'alguna forma, pense jo, les lletres se desentenen dels nombres, de manera que ahí existeix, encara que negada, una igualtat absurda i no importa la càrrega literària que s'adjunte, sempre existirà per a destroçar-nos els pilars algebraics. No sé ben be perqué, tinc la sensació de que '2=5 és fals' és fals.

La física que tenim deriva de les hipòtesis que hem gastat, la discussió d'estes hipòtesis es terreny de la filosofía.