3.10.05

Bresquilla

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: Giant Leap
A la pelu m'han dit: 'Noro lim'


El problema és que el bosc no em deixa vore els arbres, que sempre mire la lluna quan el dit l'assenyala i que preferixc obrir la mà i deixar que volen 101 pardalets. El problema és ni tanto ni tan calvo. El problema és que tinc ben poc que dir, que hui milers de persones miraven l'ull de Sauron darrere ulleres polaritzades i demà la maldat els haurà corromput, que lo poquet que ronda el meu cap s'allargaria massa en polèmics soporífers.

El problema és que hui m'han oferit una bresquilla, pelada i tallada a trocets, amb una mirada que tallava i pelava a trocets.

Ara tan fent esdla-lcda en la tele, aixina que no se molt be que faig ací en lloc d'estar flipant de melàngia èlfica. I sempre mantindré que falta Gildor Inglorion... de la casa de Finrod. Llegint: Las preguntas de la vida, de Fernando Savater.