9.9.05

Kommen Sie mit mir? [Parte de guerra #15]

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: La infància [Rogladí] ;)
A la pelu m'han dit: 'N'hi havia uno tan xicotet que no li cabia el menor dubte'


Pronte tornaré amb el cervell refrescat, que últimament entre els exàmens i les pastilles per a la calvície se m'agoten les neurones :), servixca com a exemple este part de guerra que te com a única intenció la de donar senyes de vida. Yo sigo vivo, y tu?

- Exàmens de setembre acabats. A falta de fer la matrícula i d'una asignatura de quart, ja estic oficialment en quint de física!! Yijeeeepeeee! Si Sir Isaac alçara la cabota...


- La Diosa indica el camino. Els que no hageu vist The House of Flying Daggers no se a que espereu. Atents al main theme, si la vistositat de les imatges vos deixa. [A que queda cult escriure en anglés?]

- Després de no tenir cotxe, buscar uno, trobar-lo, estar a punt de comprar-lo, no fer-ho i seguir buscant... s'ha acabat optant per arreglar el Mon Deo. Més barat i senzill, però menys romàntic. Deu Meu! :)

- Deixeu als xiquets en pau! Per als que no som capaços d'entendre les líriques saxones arriva Dictionaraoke! Mestres de la dicció amb la intenció de donar-li a l'anglés el prestigi que mereix!

- Hete aquí un model provisional de cartell de festes [Nota aclaratòria: el simbol de les festes de la joventut és un peixet que du l'anda de San Rafel als seus peus, d'ahí el tema del poster]:

cartellalternatiu copiar

Sigau feliços amics!