2.8.05

Ficciones [ddmmaaaa]

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: El Cantante [dosi peròdica]
A la pelu m'han dit: 'Volem unes festes modernes, populars i valencianes'

Ficciones ha arrivat a mi. Ecos magnètics de la metempsicòsi viatjant en forma de voluta de gas ens han connexionat. Estàvem a cinccents metres i han tardat tres dies en viatjar pel teixit còsmic. En una nova i desaprofitada alcaldía de barri, on intentava estudiar, hi ha la ""biblioteca"" [entre cometes recursives, i no de Babel] on jauen quatre llibres mal desterrats, rebuig solidari dels que netegen a fons sa casa i donen allò que no té valor. I entre un enquadernat de consells de bricolatge i una absurda traducció al castellà de L'espill de Chaume Roch [toma ja! :P] m'esperava Ficciones de Jorge Luis Borges. I oh sopresa! [Oh tiempo tus pirámides!] és una edició antigueta i no conta amb cap lectura! Juraría que és verge!
L'he agafat a amagades i l'he colocat al macuto. El llegiré, perque ell m'ha triat, i el tornaré al lloc. I ja se d'anticipat que, m'agrade la seua lectura o no, m'ha encantat el llibre.

En el fons, però, tot açò te la mateixa explicació racional que la llei de Murphy, memòria selectiva. No? [Vore el post anterior per a entendre la motivació personal, que no és heretge invocar a l'albur]