18.7.05

La processionària

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: Gov't Mule
A la pelu m'han dit: 'És més difícil prediure dos cervells separats que una multitud d'ells junts'

Movistar patrocina borreguisme amenitzat per Carlinhos Brown. Per favor. Com és posible menejar tantíssima gent darrere d'una carrossa en processó? Jo no sé més endavant com estava la cosa però allà darrere, on jo vaig estar vora un quart d'hora, que no més, la gent apenes sentía la música, apenes ballava, simplement caminaven, caminàvem tots seguint el camionet, però tampoc sabiem molt be per a que, ni quina cosa trauriem de profit [divertiment ja te dic que no]. Simplement ahir de vesprada venia a València el 1er Carnaval de Calle de Carlinhos Brown Movistar Puaj i tocava eixir al carrer a seguir al borinot, sense més preguntes. Yuju! Yipiee!

Mai una aliança entre un musiquito i una superempresa havien conseguit tant de sèquit. Després a la manifestació no vages, que hi ha molta gent i no donen regals-propaganda.

Si va a ser deveres que sóc un ranci. O un ransit que diria algú. :P

Nota post-dinar: Val, m'he passat. Però és que me dona poreta que una macroempresa tinga que apanyar-me el temps de oci. Com eixos que se gasten un pastó en una jupa de motorista plena de publicitat de refineries de combustible i empreses de teleco. Al final li ho haurem d'agraïr i tot. Las empresas son buenas, sólo quieren tu bien pero debes serles fiel. No seria més boniquet una batucada per iniciativa popular?