15.7.05

Ego Revisited

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: Muchachito Bombo Infierno
Última peli: Immortel [també els deus procreen]

Fa anys que no neteje a fons la meua habitació. He estat massa ocupat arreglant el meu directori personal al ordinador, gravant les descàrregues i etiquetant-les, ordenant els sms del mòvil, les fotos de la càmera... en definitiva cuidant el meu espai vital, virtual i bital.

Fa setmanes que no m'afeite. He estat hores cuidant els meus perfils digitals, canviant de nick per tal de refrescar-me, buscant imatges sugerents per al programa de xat...

Els segle XXI ha augmentat nostres àmbits de presència total, com a suma de la real i la virtual, però nostra capacitat narcicista no varia. L'espai total, real i virtual, també augmenta i amb ell el desordre però nostre esforç antientròpic roman constant. Una part de nosaltres i d'allò que ens pertany ha de quedar descuidada.

Alegren-se si no els agrada la imatge d'esta bitàcola, senyal de que he preferit gastar el temps en tindre cura d'alguna cosa més... real.

Per cert, hui he vist Immortel però en lo que duc d'estiu: Recuerdos peligrosos, Del roig al blau, El reino de los cielos, El bosque altra vegada i La tumba de las luciérnagas. Puè... totes recomanables.