31.7.05

Cosetes de Pandora

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: Karaván & Boban Markovic
A la pelu m'han dit: 'In the begining God created the Heaven and the Earth' amb veu de cosmonauta


-Fa temps que la meua ment ronda a Borges. Quan tinga un ratet hauré de llegir Ficciones o El Aleph. L'únic apropament a ell que he tingut ha sigut el relat 'La Biblioteca de Babel' i és realment impresionant. Sense paraules, totalment recomanable. I sense fer apología del pecat, jo el vaig aconseguir demanant-li'l a un home que duia un burro carregat de material, que pasa periòdicament per ma casa i crec que en tenía més. [6 paginetes de pdf, ràpid de llegir a una pantalla].

-L'any 2006 de nostre senyor seré fester del meu poble, altrament anomenat Clavari de Sant Rafel, que es com si fora un creuat o de l´ordre de Malta però la espassa te la pagues tu i no n'hi ha tant de sarraí per a matar. Esteu tots convidats a les replegaes, a vendre loterida, a pensar com traure menuts i a treballar per la festa. I si acàs pues... ja qui vulga que se passe en festes i el convidaré a un algo.


-El veloz murciélago hindú comía feliz cardillo y kiwi. La cigüeña tocaba el saxofón detrás del palenque de paja.

-Seguint la marxa del meu veí Bronch me veig obligat a canviar el mètode de comentaris d'Haloscan al propi de Blogger. Més que res perque lo únic que m'atraía era la finestreta emergent tan boniqueta però... 1. No te notifiquen via mail els comentaris. 2. Borren els comentaris al cap de 3 mesos, cosa que és una falta de respecte als poquets :) que han comentat. Aixina que torne al redil.

-
Deus ex machina es una expresión del latín que significa "dios surgido de la máquina", traducción de la expresión griega "απó μηχαυης Θεóς" (apo mikhanis theos). Se origina en el teatro griego y romano, cuando una grúa introduce una deidad para resolver una situación.
Actualmente es utilizada para referirse a un elemento externo que resuelve una historia sin seguir la lógica interna de la misma. Tret d'ací.

Ale pues, jo me pire. No oblideu visitar, com cada diumenge, el videolog de Borja a quevidamastriste!