10.6.05

Un circ de puces

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: Inasio parlant de braves
A la pelu m'han dit: 'Bona nit, totes les puces pal teu llit i que te roseguen el melic' by Cris

'L'animale' de Battiato m'ajuda a digerir a Calamaro cantant 'Algo contigo' mentre jo sóc una puceta intentant pujar per una cama depilada. Ningú necesita de la estima de cap puça, i en tot cas acceptar-la o no canviarà poc el fluxe d'empatía que és rep, puix la puceta és minúsculament infinitesimal... és poca cosa pobreta. Senzilla per fora. Però resulta que el bixet, sabent-ho, sent conscient de lo poc que podría aportar, te en apreci el seu ego i sap rotundament que ha de mirar a qui dona i a qui no el seu despreciat temps. És una qüestió qualitativa, no quantitativa.

I en este cas tal volta eixa cama depilada no mereixca que una puceta, pobreta i senzilla per fora, intente ni tansevol causar-li un lleu picor. Mai se sap...

La cosa és que s'acosta una puça amiga que val milions a la nostra puceta pobreta i senzilleta i li diu: 'menja d'eixa cullera, que l'ha gastada ella...serà com si la besares' i la puceta: contesta: 'no vull besar-la... vull que ella me bese'.

Xe! Per a que vaig posar el post d'ahir si no és per a desobeirlo. Sóc un a puça antisistema! A seguir estudiant!