3.6.05

Studio ergo sum [Parte de guerra #13]

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: El Cantante [Calamaro]
Tenir un fill, escriure un llibre, plantar un arbre i...un viatge motxiler en solitari

Estimada piloteta antiestrés:

Estava jo estudiant com dibuixar diagrames de Feynman i la xica del meu costat se veu que anava per a historiadora. Dis-me voyeur però no puc remediar-ho. El munt de fulls damunt sa taula se titolava 'EEUU: Período de entreguerras' i dic jo: Desgraciada la nació de la qual la història no és conta per guerres sinò per paus.

D'altra banda fa temps vaig tenir una idea per a una història encara no desenvolupada [però tampoc dona per a molt]. Hui la he recordat i la compartiré ací a vore si vos mola: Abans era un xiquet, però començà plantant aquell arbre, després conegué a una dona i tingueren un fill. Ara ha escrit un llibre i s'ha fet un home. Però un dia en arrivar a casa veu a son fill penjat de la branca més grossa de l'arbre i el llibre als seus peus obert. I si no haguera fet algun d'aquells propòsits? I qué ha pogut llegir el fill per a voler penjar-se? [Vaya frikà no? :P]

Que més, que més! Pues res, que demà torne a la biblio entre leptons, estranyesa, hipercàrregues i doblets d'isospí.

Estudieu soldats del coneixement!!! Lluiteu llibre en mà i que ni els toxos ni les ties bones desconcentren vostra batalla embravida!!! Sentiu la sabiesa calenta unflant els pulmons i noteu la força del comprendre a les puntes dels dits!!! Vostra ment amplia és arma eficient contra les corrents d'esclavitut intel·lectual! Estudieu com a cabrons!!!

Buf! M'apetia pegar-li a la tecla... Que bonico es este disco redeu! 'Disen que hay un mundo de tentasiones, tambien hay caramelos con forma de corasones...' Pau i bendicions per a tots!