24.5.05

Sobre opinions i programes culturals

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: El nou de Reinci
A la pelu m'han dit: 'DESVINCULA!!!'



Por Dios. Que me hierve la sangre. Ara estaven fent 'Las cerezas', programa cultural [faig cometes amb la mà] amb Julia Otero i com a entrevistades una dona que pertanyia a l'alta alcurnia [no me pregunten qui] i que contestà 'Aznar' i la mare de Bosé, amb el monyo blau i que contestà 'Zapatero'. Que bé, tot encaixa com un puzzle sideral. El tema per a mi és molt més que un post però, encara que ja he parlat alguna vegada amb relació a açò, no està de més fer una introducció per a pròximes opinions.
Mes o menys:

"-¿Qué admira usted en un hombre?
-Sus virtudes.
-¿¡Qué!? ¿¡¡¡Cómo!!!? ¿Quééé?
- Tranquila! Era broma..."

Jeje, que bromista. Vaja merda de feminisme amb sustrat sexista de fons. I menys mal que ja tenim igual de ministros que de menestras, coses del talante. Odie estar en una conversa, donar el meu recolçament en qualsevol discriminació per sexe que es puga tindre i més tard adonar-me'n de que existeix darrere [ja no dic un feminisme radical, que això ja és de risa sino...] eixe trasfons que la majoria de ciutadans, homes i dones, acceptem inconscientment, més profund que una simple i evident idea masclista i molt més sutil, tant que ni jo mateixa que ara el denuncie, comprenc i se explicar. Parle de quan un xic abraça a una xica i ella se sent protegida o quan ells se queden de timba amb els amics i elles se'n van de 'cena de mujeres'. Si en el fons queixar-se del sexisme es una forma de protegir-lo i defendre'l...

"-Una persona muy influyente en su vida...
-Picasso"

Jiji, que culta. Vaja merda de dictadura elitista cultural. I ací també... la sutilitat. No parle de gafes de pasta, pelis en v.o.s. sobre relacions interpersonals i vocabulari retro-modern
i modes darrere de modes. Això també és de xiste, tan surrealista que no entra ni en cosideració. El coneixement és del poble perquè el mateix poble el definix. I en tot cas el gust i la elecció està en cadascú sense que siga acceptable cap traje d'emperador que faça sentir inútil a l'espectador. 'Alguna cosa tindrà Sorolla quan és tant bo, lo que passa és que jo no se vore-ho. No tinc sensibilitat'. Que trist, lo que no tens és criteri. Per definició [al meu parer clar], si no eres capaç de vore-ho és que no hi ha res que vore! O per a tu no ha d'haver-ho! O és que creuras més la opinió externa que la teua pròpia?


Ja està bé de opinions en tetrabrick i ideologies prefabricades, vinguen d'on vinguen! Si al final allò que es importa és la bondat, la dignitat i la honradessa amb que es viu o s'intenta; i que poc tenen que vore amb rastes, butaques de cuir, banderetes, minifaldes, rosaris i cerveces.


Ahí va el rollo! I al final no he parlat de lo que volia, que era 'Desvincula!'... la meua ordre preferida... Ale! I jo no me quede curt, ací diguent que s'ha de pensar i que no! Pa això és el meu blog! ...Tademà. :)