30.5.05

Brainstormbringer

Després d'un dia de biblio no done per a un post. Però com tampoc m'apetix tancar per vacances d'examens deixaré caure unes quantes idees per als que estiguen interessats en els derroters que ha freqüentat últimament el meu cap:

- Las mujeres, los niños y los frikis primero.

- Cubigrama: Qui s'imagina un autodefinit cúbic? Una matriu tres dé amb definicions que encaixaren perfectament. Sería el regal ideal d'un diumenge en el Levante El Mercantil Valenciano. Una interfaç vistoseta, un cub que rota amb el ratolí i a viure de les rendes! Ojete! Que la idea ha sigut meua!

- Sense voler he creat un txt privat on escric les meues històries sentimentals. No ha estat algo voluntari però ho he fet i ara no puc ignorar-lo. Per tant només publicaré ací allò de lo que estiga més o menys orgullós. O no...

- 'Load comillas comillas enter'.

- Si la poesia s'ha de llegir com un text en prosa [respectant punts i comes], en qué se diferència d'un text en prosa? En lo purament visual? Desde el moment en que una pausa pot caure en mitat de qualsevol vers la duració d'estos es irrellevant i per tant d'això que diuen ritme... [Nota mental: Provar escriure un text i fraccionar-lo a vore si cola].

- Una galleta de la sort xinesa l'altre dia m'aconsellà: 'Eres como el amante de Teruel, tonto él'. [M'he quedao con tu cara!]

- Com se diu eixe aparato dels dibuixos animats que va per les vies del tren i se mou menant d'una espècie de balancí? [Jo no ho he buscat. Pà d'ahir de regal al primer que ho diga!]


Ale! Quan estiguen els resultats supose que ja me diran de que padezco. Pues padece usté un ozito. Si me busqueu estic en Burja planta uno secció física.