18.4.05

ns/nc [Chequeando mi karma]

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: El nou de LaFuga
A la pelu m'han dit una cosa que no se diu.


¿Perquè Ana Torroja versiona a Chaouen per a fer una cançó idèntica?
¿Quin és el meu futur emocional?
¿Com és que descarregue més bits dels que puc abarcar?
¿Perqué no he nascut en Albania, Chad, o Malasia?
¿És Ana Torroja tan sensible artísticament que necesita d'introduir tan sutils canvis a la lletra?
¿Me porte bé amb la gent que me rodeja?
¿Qui té prou poder per a comprar o vendre la terra?
¿És oníric el meu contacte amb la realitat?
¿Y la Terra?
¿També jo he nascut sense manual? *
¿Com pot ser que me coste tant trobar les paraules?
¿Està realmente Ana Torroja perdida al amanecer en este último piso abuhardillado?
¿Sóc una persona egoísta?
¿He de ser-ho?
¿Quan deixa una cosa que està passada de moda de estar passada de moda...quan pasa el passat-de-moda?
¿Perquè m'atrauen tant la melancolía i la nostàlgia, que no la tristessa?
¿Quin és el millor perfil de Núria Roca?
¿'De dónde sacará las pelas la luna pa salir todas las noches'?
**
¿Perquè sóc tot preguntes últimament?
¿En quina estantería de quina casa se pergué el llibre que vaig lliurar via bookcrossing?
¿Qui té les respostes a estes qüestions?
¿Es gallec/ga?

Pues aviats estem!

Qué raro! Se m'ha secat el cervell... :P

*[AndrésLewin dixit]
**[LaFuga dixit]
Al qui conteste alguna quesito rosa i al que no quesito roquefó. Ahir vaig vore 'El diario de Bridget Jones II El regreso' i 'El secreto de Vera Drake', una peli dureta que qüestiona l'abortament [bueno... que se posiciona pro-abortament]. Demà supose que '2040' i 'Amor Idiota', cortesía de Cine D'Or i 2'5€. Ciao!