23.3.05

A todo cerdo le llega su Sanbernardo [Parte de guerra #11]

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: A Vava Inouva [Idir]
A la pelu m'han dit: 'Daría todo lo que sé por la mitad de lo que ignoro'



Hola amiguets. Feia temps que no escribia res però és que ja se sap: Si no se te res que escriure millor tindre la tecla calladeta. Per això mateixa, i perquè hui m'ha pegat un tiró la esquena que no me puc ni menejar... xitón. Ademés que han estat les falles pel mig i tampoc he parat massa per casa.

Que lo mismo durant una temporadeta m'ho prenc més amb calma açò perquè... a: ara venen les pasqües i no se quina raó pot haver en pasqües per a no escriure però... ; be: després de pasqües me pire a Milan una setmaneta; ce: últimament quan me sente a escriure ho faig per a un protoprojecte que se estancarà en projecte, de curt-documental; de: com m'he crompat per dos leuros un cap de buda molt majo dedique molt de temps a xarrar en ell:

buda3

Buda de ligoteo asustando a la femella con sus mejunjes.
Él viste medias de Milka [30€], ella con un conjunto de Ágata [45€] y zapatos a juego de Gucci [50€]. La vela del fondo es de diseño [120€ en el Cortingles].

buda2

Buda de pique con Sant Antoni del Porquet pues siempre le está preguntando 'porquet?'.
Viste rimbombante túnica de Dior [110€] y cerdo de pega del Ikea [35€].



Uyyyy. Dos parts de guerra seguits... Que mal rollito... açò te pinta de convertirse pronte en un blog personal contavides minoviomhadejao estic depre i/o/a avorrit.
Avís: Se busca falla que aculla a quatre o cinc coleguetes en ganes de passar-ho be i vestir-se de saragüells. A ser posible: que hi haja gent jove pa aumentar horitzons [se tindrà en compte la DFA o densitat femenina ambient a condicions estàndar de temperatura, pressió i volum], que siga mitjanament moderna [moderna una falla?], si es céntrica millor i si donen clases de dolçaina ja te cagues.