16.3.05

Arded Fayas! [Parte de guerra #10]

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: Ghost of a Rose [Blackmore's Night]
A la pelu m'han dit: 'No soy el típico friki'



Notes i post-it enganxats als imants de la nevera:


- Perdido por las ramas de las parras de los cerros de Úbeda

- Recorda llegir els post-it

- 20-07-06 12:39:13 el gran bot

S'imagineu que botem tots i canviem l'òrbita terrestre? A la pàgina conten que que reduiriem el calentament global. Però jo vaig més enllà. Podriem viatjar per l'univers i fer turisme a impulsos de bot. Que tal vore naus ardent més enllà d'orió? Saaaalten! Saaaalten!


I ademés...
Després de tants anys he trobat la solució a la paradoxa dels bessons. El arxiconegut arxienunciat formulat per Einstein establix que, de tenir dos fills bessons, un serà el guapo i altre el lleig. Això és aixina. És un fet. I punto en boca [donde digo punto digo Diego, o cosas más inverosímiles que son pecado]. Perquè clar, una cosa és ser el lleig de dos germans però si sou bessons, eixa és la característica diferenciadora! I per això els reconeixeran. 'Oye, ayer vi a uno de los jamelos que venian al cole con nosotros'. '¿A cual?'. 'Al feo'. Está escrito. Einstein ho sabía, jo ho sabía i ara tu també ho saps! Que quina és la solució? Pues agafar al lleig i posar-li una màscara de ferro i tancar-lo en una illa. Ale!

'Eso o dformarl la kra al guapo a ostias!!! Sos kendassss!'

Ja està ací el espuquero...

Be xics, me pire a vore Million Dollar Baby, si me mola demà ho conte. A' vorem les falles com se porten. Amo a migrar a Amena pa ser libres, si me pille uno en camareta igual m'anime i faig un moblog. Albricias!

1 comentari:

ANDAYA ha dit...

Vinet-en a vore una bona mascletá i vorás con que ja no te importancia quin dels dos es el lleig.
Ara en serio, conec a bessons ben lleigos els dos
(i perdona'm les faltes però escric molt mal encara k ho parle perfectament)