15.2.05

Mind the gap [...in our hearts] [Report of war #7]

Ones de presió als meus tímpans que parlen de: Totem, el nou de Chaouen
A la pelu m'han dit: 'D'acuert, be happy'

HPIM0338


Ja estic ací i sincerament, no m'apetix escriure una memòria com si foren debers de clase. Més bé és un conjunt d'impressions que se m'agolpen al cap. Per als més interessats simplement dir que m'ho he passat molt be, però realment be. Per a mí, cinc dies intensos en tots els sentits... i després com és costum, el efecte gran hermano, també anomenat efecte morriña, suavitzat en este cas pel fet que hui ja hem tornat tots junts a clase. Ahí queda una mena de brainstorm explicatiu:


HPIM0344

Camden [El zoco modern més gran que he vist mai, paradetes tibetanes, menjar àrab, olor a mil tés, gent encrestada, tendes-discoteca, més gent andrògina, roba estrafalaria i jo que sé. Montonades de jo-que-ses i olor a refregit. De lo milloret del viatge].
Mind the gap [Fuck the gap, mind to fuck, gap the mind].
Els carrers plens de càmeres [London és un gran plató televisiu].
Look right look left.
'Standing on the shoulders of giants' [Escrit al rebord de les de two pounds].
Fish and chips [Pues això, carn en un poc de verdura].
Acords en un piano desafinat [Cansats, prou tard i amb algun gotet de més, el teclat que hi ha al menjador d'una residència de l'Imperial College no estava a l'altura de les mans que el tocaven... dic jo :)].
Thames [Jo segueixc pensant que te un pam de fondo ;)].
Gent que va. Molta gent que va. I molta que ve [Taxis, rius humans, busos amb àtic, rickshaws...ningú sap on van els demés, estan massa ocupats en anar on han d'anar].
Asesinos i trucs nit i dia.
Centenars d'anys d'història baix l'asfalt, milers dins els museus [La ciutat destila arrels i tradició, tant personal com robada. Menjant sandwich a l'ombra del British Museum].
Pintes, pounds, yardes.
Rembetika grega en l'ordinador xipriota [Un moment personal on me van fer notar que tota la música que baixe no és artificial, hi ha qui la reconeix com seua. Per a mí realment fascinant, a nivell interior, un puntazo del viatge].
'Warden subwarden housekeeper ground floor to the cuarth' [O com agafar un cartell aleatori i fer la bso del viatge].
Westminster Abbey [I la tomba de Newton. 9 pounds ben gastats per a un físic].
Saturday Night Fever [A Bee Gees musical only for english speakers :)]
Compres en sainsbury i badulacs a hores britànicament intempestives i a preus españolament intempestius.
Cel cobert, sol tímid, orbayu generós i la ombra de la monarquia sempre present.
Mil kilometres avant i seixanta minuts de diferencia en només un parell d'hores de vol turbulent [I eixa sensació d'alienació de la terra. No hi han distàncies només milers de ciutats unides per uns minuts de seient en la màquina del temps i l'espai.]

PERO lo més important: bons moments en bons amics. London es simplement un canvi d'escenari, lo que va importar realment foren els actors:

HPIM0363


Per cert, obviant els errors ortogràfics, segell de la casa, un regal de San Valentí. [Això no era el día 9 d'octubre?].